niedziela, 15 marca 2015

O sobie samej... czyli 50 faktów o mnie :)

Dzisiaj nieco inaczej, ale mam nadzieję, że dzięki temu dowiecie się trochę więcej o mnie.

1.  Marzę o podróży do USA i na Islandię.
2.  Mam słabość do TVN Style i pradokumentów.
3. Bardzo często zaczynam książki, nie kończę ich i oddaję je do biblioteki nieprzeczytane.
4. Jak byłam mała, to chciałam być nauczycielką albo sprzedawczynią w mięsnym - prace z wagami i dziennikami (dokumentami) wydawały mi się najciekawsze.
5. Jak byłam w podstawówce/gimnazjum działałam w "Kole bibliotecznym" i często wypożyczałam innym dzieciom książki, zastępując bibliotekarkę. Myślałam, że to praca moich marzeń, a w domu wszystkie książki opatrzyłam sygnaturą i kartą...
6. Jak jeżdżę do innych krajów staram się omijać McDonaldy i sieciówki, a jem tylko w lokalnych knajpach.
7. Uwielbiam soczewicę.
8. Jak byłam mała, to często zdarzało się, że kopnął mnie prąd ;) na własne moje życzenie.
9. ZAWSZE jest mi zimno.
10. Zawsze zasypiam w skarpetkach, niezależnie od pory roku.
11. Uwielbiam perfumy, mogłabym mieć setkę flakonów.
12. W trakcie powrotu z pracy, oglądam seriale na telefonie - mam wrażenie, że wtedy nie tracę na nie czasu.
13. Czasami zdarza mi się wzruszyć reklamą telewizyjną albo odcinkiem "Ukrytej Prawdy"...
14. Boję się/nie lubię jeździć samochodem. Jak muszę gdzieś pojechać, to bardzo się stresuję, chociaż jadąc mam wrażenie, że nawet mi się to podoba.
15. Robię masę zdjęć i nigdy ich nie wywołuję, chociaż co roku obiecuję sobie, że zrobię wielki album ze wszystkimi moimi podróżami.
16. Marzę o tym, żeby umieć mówić po francusku, chociaż nigdy nie uczyłam się tego języka.
17. Nie mam na imię Lena.
18. Uwielbiam frezje, tulipany i słoneczniki.
19. Często chodzę w spódnicach/sukienkach.
20. Mam milion zeszytów/notesów/dzienników, których nigdy nie zapisuję do końca.
21. Kiedy jestem w górach, jestem cholernie szczęśliwa.
22. Uwielbiam kuchnię włoską - mogłabym jeść na okrągło makarony.
23. Nienawidzę, kiedy ktoś komentuje co/ile/jak/kiedy zjadłam.
24. Od dzieciństwa piszę pamiętniki.
25. Od trzynastego roku życia do rozpoczęcia studiów pisałam opowiadania na pamiętnikach BRAVO i różnych portalach z opowiadaniami.Poznałam dzięki temu ludzi, z którymi mam kontakt do dziś, a nawet w jakimś konkursie wygrałam długopis ;)
26. Kiedyś zostałam miss szkoły.
27. Bardzo często zmieniam zdanie i jestem niezdecydowana.
28. Marzę o tym, żeby kiedyś dobrze jeździć na łyżwach i snowboardzie.
29. Bardzo chciałabym mieć w szafie same eleganckie ubrania, ale cały czas kupuję sukienki w kwiatki.
30. Uwielbiam Włochy i wszystko, co włoskie.
31. Bardzo lubię, kiedy mężczyźni są gentlemanami.
32. Wolę się zwierzyć osobie, którą słabo znam, niż osobom, które znam od lat.
33. Nie lubię/nie oglądam programów typu talent show.
34. Bardzo lubię Simpsonów, South Park, a najbardziej śmieszą mnie Pingwiny z Madagaskaru.
35. Kiedy byłam mała, nie oglądałam bajek Disneya. Teraz nadrabiam zaległości i zawsze płaczę na końcu.
36. Jestem straszliwą bałaganiarą, ale lubię mieć posprzątane. Więc sprzątam, sprzątam, sprzątam...
37. Często jestem chora na podróż, muszę od czasu do czasu gdzieś wyjechać.
38. Nie znoszę jak ktoś grzebie w moich rzeczach.
39. Bardzo często zdarza mi się spóźniać, ale wszyscy znajomi o tym doskonale wiedzą i nauczyli się już brać "poprawkę" na godzinę, na którą się umawiamy.
40. Niestety często zdarza mi się nie odpowiedzieć na SMSy, bo "zapomniałam".
41. Byłam w wielu krajach arabskich i chociaż nie jestem zwariowana na ich punkcie, ciągle tam wracam.
42. Jestem z Krakowa ale często bywam w Warszawie... i lubię to.
43. Często słucham Trójki.
44. Uwielbiam reportaże i książki podróżnicze.
45. Uczyłam się wielu języków: angielskiego, niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego i rosyjskiego. I wszystkie chciałabym znać.
46. Bardzo często zasypiam na filmach, ale zupełnie nie dlatego, że są nudne.
47. Bardzo wcześnie sama nauczyłam się czytać.
48. Lubię śpiewać, ale tylko wtedy, kiedy nikt nie słyszy.
49. Lubię jeść niedojrzałe banany.
50. Często, jadąc komunikacją miejską wkładam słuchawki do uszu, mimo że nie słucham w nich muzyki. Odcinam się od zgiełku i mogę się wyciszyć.

I jak myślicie, jesteśmy trochę podobni/podobne do siebie? :)

35 komentarzy:

  1. I to jeszcze jak :) Pewnie dlatego tak bardzo lubię czytać Twoje wpisy.

    Pozdrawiam ciepło z Warmii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej się różnimy, ale tak jak ty uczyłam się wielu języków i uwielbiam książki podróżnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W wielu kwestiach jesteśmy podobne (sama chciałam być bibliotekarką więc moje książki też miały karty biblioteczne) a najbardziej poróżniły nas perfumy- ja jeszcze nigdy nie znalazłam żadnych które mi się podobają- wszystkie są dla mnie po prostu zbyt sztuczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może powinnaś skomponować swoje? Ostatnio takie rzeczy chyba stają się bardziej popularne. :)

      Usuń
  4. Uwielbiam te same kwiaty, kuchnię włoską oraz sukienki w kwiatki :))
    Nie masz na imię Lena???

    OdpowiedzUsuń
  5. Lenko - nie Lenko, jak Ci na imię? Strasznie podoba mi się imię Lena. Sama jestem Magdalena, więc mam chociaż jego część... Więc? ;-)

    Książki czytam do końca, jednakże po cztery naraz... niektóre "wieki" czekają na doczytanie. Też bardzo często jest mi zimno. Uwielbiam perfumy! Prowadzenie auta sprawia, że mam pewne obawy, mimo, że jeżdżę już od ponad trzech lat. Wciąż obiecuję sobie, że wywołam zdjęcia... Nic z tego.... Cholernie lubię tulipany i słoneczniki ;-) Sukienki w kwiatki, sukienki generalnie, spódniczki - tak, to ja. Gentelmeni - ach ;-) Nieustannie sprzątam i bałaganię. No masz Ci los.... ;-) Też mi się zdarza nie odpowiedzieć na smsy.... cholera, no. O, i reportaże lubię też.

    Pozdrawiam!

    Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, okazuje się, że jesteśmy bardzo podobne :) Bardzo się cieszę, bo bardzo lubię Cię czytać. Już chyba wiem dlaczego. Tutaj mi na imię Lena :)

      Usuń
  6. Tyyyyle wspólnego! Jedzenie, podróże, spóźnienia, smsy, śpiewanie, pamiętniki...

    A skoro nie jesteś Lena, to może Magdalena?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Do dziś się zastanawiam jak to się stało? :D

      Usuń
  8. Świetne punkty! 3 rozumiem bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętniki.. też tak mam :) i nie wiem czy kiedykolwiek mi przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też zawsze , ale to zawsze jest zimno. I przy tych bananach się uśmiałam ;D Uff nie jestem nienormalna, też uwielbiam niedojrzałe, co dla innych jest meega dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze, kiedy czytam takie wpisy, automatycznie szukam podobieństw ze sobą. W tym też trochę by się ich znalazło. Np. punkt o jeździe samochodem - nie lubię, nudzi mnie i stresuje zarazem. Zdecydowanie wolę być pasażerem, chociaż kiedyś nawet zrobiłam prawo jazdy. Cóż, mam w planach przeprowadzkę na wieś, może tam mi się prawko bardziej przyda. Wiesz, prawie puste drogi i te odległości, taką sobie spokojną wieś wybrałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się przełamiesz! Ja wierzę, że i u mnie to nastąpi. Ale może kiedy będę miała swój samochód ;)

      Usuń
  12. ja też wypożyczam książki, zwłaszcza techniczne, jak to dziewczyna z polibudy, otwieram je i "pożeram" wracając tramwajem do domu (oczywiście nie całe, kartkuję tylko) czując się baardzo mądrze, potem odkładam na półkę, gdzie leżą nieruszane, zarastają kurzem i... oddaję po kilkukrotnym upomnieniu z biblioteki płacąc karę... Scenariusz prawie zawsze ten sam ;)
    Ostatnio byłam na "Kopciuszku" - płakałam, nie tylko na końcu ;)

    pozdrawiam ciepło,
    Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a ileż ja kar musiałam zapłacić! :) Niezłą liczbę książek bym za to pewnie kupiła. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Też wypożyczałam książki i jarałam się tym! Jako siedmio-ośmioletnia dziewczynka, w normalnej bibliotece. Oczywiście tylko pod okiem mamy :p Moja mama jest bibliotekarką:) Ja widzę po tych punktach, że Ty masz smykałkę do dokumentów, może to jakiś ukryty talent:)
    I też mi ciągle jest zimno. Zawsze jak wychodzę, biorę do torby dodatkową bluzę, bo nie wiadomo kiedy się ochłodzi, a ja muszę być ciepło ubrana. I ciągle piję wszystko z imbirem, żeby się rozgrzać:)
    Jest jeszcze kilka punktów - 40, 47 i 48 choćby:))
    A inne rzeczy nas różnią - np. ja uwielbiam przejrzałe, brązowe banany. Ale czy to nie jest też fajne?
    Lubię takie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś łączące nas wpisy :) Fajnie być podobnymi, ale też fajnie jak nieco się różnimy. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  14. świetny jest Twój blog! dziś go znalazłam :-) to dobry dzień

    OdpowiedzUsuń
  15. Am MĂĽrren Sean, i są małżeństwem od 2 lat z bólu i agonii, bo mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety. Ja przeglądając jakiś post w internecie, w jaki sposób mogę dostać z powrotem mój mąż wtedy, widziałem post przez Majora Chaosu ze Szwecji, który świadczył o dr akpada wszechmocny zaklęć maga. Skontaktowałem Majora Chaos w celu potwierdzenia na temat Dr akpada a ona gwarantowana mnie i dał mi odwagę, aby skontaktować Dr.akpada o pomoc. Tak, i skontaktował się z nim, a on zapewnił mnie, że moje dni są na smutki, że będę się z powrotem w ciągu 24 godzin mojego męża. Zrobiłem wszystko, co mi powiedział i jestem bardzo zadowolony, że mój mąż jest z powrotem do mnie i żyjemy szczęśliwie, jak nigdy dotąd i mogę śmiało i dumnie świadczą o świecie, że dr akpada jest dobre i godne uwagi rzucający zaklęcie, które specjalizuje się na różnego rodzaju czarów. Jeśli potrzebujesz jego pomocy, a następnie skontaktować się z nim na e-mail: akpadatemple@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ja również marzę o podrózy na Islandię, do Ameryki, a w szczególności do Australii, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja chętnie bym pojechała do Tajlandii i paru innych egzotycznych miejsc;) Takich mało tkniętych przez cywilizację i człowieka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też zawsze jest zimno i również od dzieciństwa piszę pamiętnik (chociaż z przerwami). Kiedyś chciałam jeździć na snowboardzie, ale mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. brzmisz jak moja bratnia dusza, soulmate. też mieszkam w krakowie, i moze nie wszystko sie zgadza, ale czuje że miałybyśmy głęboką więź :D

    OdpowiedzUsuń
  20. anonimalko.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 42. Kraków miasto najwspanialsze
    Zapraszam tutaj: http://croatian-girl-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. http://fitkasiula.blogspot.com/2016/12/pierwszy-post-ciekawe-ciekawe.html <--- :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W twoim artykule każdy z nas znajdzie coś, co lubi lub z czym się utożsamia. Bardzo fajny spis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta Twoja lista, chętnie bym cię poznał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy artykuł
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też uwielbiam Włochy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteś tutaj. Będzie mi miło, kiedy dorzucisz coś od siebie.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!