czwartek, 21 listopada 2013

Start over!

weheartit.com

Myślę, że wielu z nas dochodzi do pewnego momentu w życiu, kiedy nie wie co dalej. Kiedy jest się zawieszonym pomiędzy "czymś", a "czymś innym" i na nic nie można się zdecydować. Kiedy to wiele rzeczy by się chciało, mniej się może, a w rezultacie nie robi się nic... Drażni mnie taka postawa. Zwłaszcza, jeśli obserwuję ją u siebie, a wiem, że mogę wycisnąć z siebie więcej.

Blog założyłam, żeby móc uporządkować bałagan w mojej głowie, mieć miejsce, gdzie mogę swobodnie myśleć i stworzyć swój mały, mam nadzieję przytulny kąt w czeluściach Internetu. Jest to również okazja do przestania być biernym obserwatorem i idealna baza strategiczna do śledzenia Waszych blogów.

Jak się to rozwinie - nie mam pojęcia, ale z tego miejsca mogę zapowiedzieć tematykę lifestyle'ową z solidną dawką (auto)motywacji. Obawiam się, że wkradnie się również masa kobiecych bzdurek. Przeglądając Wasze blogi, codziennie czegoś się uczę, mam nadzieję, że ktoś kiedyś będzie mógł powiedzieć, że u mnie wypatrzył coś przydatnego!

1 komentarz:

Dziękuję, że jesteś tutaj. Będzie mi miło, kiedy dorzucisz coś od siebie.
Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!